SEO – Cenușăreasa campaniilor de marketing


În data de 19.02.2019, Fundația Competenți, Corecți și Utili, a organizat Seminarul "SEO – CENUȘĂREASA CAMPANIILOR DE MARKETING".

Speaker-ul acestui eveniment a fost domnul Florin Pețu – Managing Partner ADMARKS.


Cauți un loc mai confortabil în Google?

În limbajul afacerilor, Google înseamnă, mai întâi de toate, vizibilitate, care, evident, vine la pachet cu o mulțime de alte beneficii! Și cum toate afacerile s-au mutat în mediul online, goana după marile avantaje ale internetului devine tot mai acerbă pe zi ce trece.

Așadar, promovarea în mediul online este necesară fiecărui business, indiferent de vechimea acestuia în piață, iar SEO este principalul instrument prin care site-urile își pot crește vizibilitatea în Google.

Ce este SEO?

Termenul „SEO” este, de fapt, un acronim pentru Search Engine Optimization, ceea ce înseamnă optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare.

Altfel spus, toți cei care apelează la servicii SEO pentru site-ul lor au un singur scop comun: să ajungă pe prima pagină în Google.

De ce Google?

Principalul canal de trafic din online este reprezentat de motoarele de căutare, iar Google este, fără doar și poate, cel mai utilizat dintre acestea, procesând un număr de 3,5 miliarde de căutări pe zi.

Beneficii concrete pe care ți le poate aduce SEO:

  • Promovarea organică (adică naturală) a site-ului sau a magazinului online;
  • Creșterea vizibilității site-ului și, implicit, a businessului tău;
  • Dezvoltarea afacerii prin atragerea unui număr mai mare de clienți și obținerea unui profit mai bun;
  • O identificare cât mai precisă a publicului țintă și situarea businessului tău în mijlocul acestuia;
  • Pe termen lung, SEO este cel mai avantajos instrument de promovare, întrucât nu-și încetează efectele în momentul în care închei campania.


 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.