Soluții pentru cheltuielile neautorizate

 


Într-o lume în care aproape orice achiziție este la doar un clic distanță, menținerea cheltuielilor neautorizate sau Maverick spend a devenit una dintre cele mai importante provocări cu care se confruntă buyerii și departementele de achiziții.

Marea majoritate a cheltuielilor neautorizate se întâmplă din motive perfect inocente: comoditatelene, ignoranță sau oameni care doar se grăbesc.

Seminarul „Soluții pentru cheltuielile neautorizate” – sustinut de Simona Stănescu – trainer și consultant în achiziții, ne-a făcut să întelegem cât de important este să ținem sub control fenomenul Maverick spend ce poate duce către o posibilă  fraudă în  achiziții.


Price Waterhouse Coopers, în studiul global privind criminalitatea economică și fraudă din 2018 , spune că frauda în achiziții s-a ridicat la  23%  sau chiar 29% în industria de consum, tehnologie, producție și în industria de servicii.

Oricare ar fi motivul sau cauza, cheltuielile neaprobate au  un impact grav asupra business-ului.


Seminarul va fi interactiv și ne vom baza pe experiența voastră și pe a mea pentru a descoperi împreună soluțiile pe care să le folosești că să poți stopa aceste cheltuieli. Împreună găsim soluții și variante pe care să le poți adapta ca să poți obține rezultate măsurabile.

Dacă ai înțeles că Maverick spend poate afecta în mod grav compania și nu doar în mod financar, atunci seminarul acesta este pentru tine 😉” – Simona Stănescu

Cui i s-a adreseat seminarul?

  • Buyer-ilor care lucrează în departamentele de achiziții non publiceprocurement sau purchasing;
  • Persoanelor cu responsabilități în reducerea costurilor care vor să deprindă tehnici de reducere a costurilor;
  • Antreprenilor de start-up-uri, care vor să deprindă un mod corect de a face achiziții;
  • Buyer-ilor care nu au urmat încă un curs de achiziții, dar sunt în căutarea unor soluții pentru a face economii la buget;
  • Buyer-ilor pasionați care sunt în căutarea de tehnici ce pot fi aplicate în organizație pentru a produce economii;
  • Managerilor de categorie care sunt implicați în procesele de „saving”.

Cui nu i s-a adresat seminarul?

  • Celor care lucrează în achiziții publice.

Simona Stănescu deține o experiență de 23 de ani în achiziții în sistemul privat în companii multinaționale și locale, leaderi de piață în telecomunicații, financiar-bancar, construcții.

Simona a derulat și coordonat proiecte de achiziții în domeniile : vânzări, administrativ, resurse umane, juridic, marketing și comunicare, relații cu clienții, global sourcing, servicii de consultanță (financiară, juridică și economică), logistică (supply chain), evenimente, financiar, public relations, travel & accommodation, debt collection, IT și security, outsourcing (call center, resurse umane, administrativ).

De patru ani Simona își desfășoară activitatea în zona de training și consultanță. Ca și consultant a redefinit, optimizat și îmbunătățit procesele și procedurile de achiziții din diferite companii, fiind un real suport în implementarea procedurilor și a programelor de eficientizare a costurilor în linie cu strategia de achiziții proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul.

 

 

 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi!