Psihologia Vânzărilor și Managementului în Servicii

Managementul în Servicii și Turism 


În data de 25 februarie 2020 a avut loc Webinarul  "Managementul în Servicii și Turism ,  eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Îți dorești să crești vânzările companiei și nu știi la ce strategii să mai apelezi? Te-ai gândit cât de importat poate fi să cunoști relația dintre tipologiile de clienți, segmentele sau comportamentele determinate de trăsăturile de personalitate? Cât de important este să cunoști obiceiurile și tendințe comportamentale ale potențialilor clienți?

Webinarul Gratuit: Managementul în Servicii și Turism  (turism, horeca, imobiliare, asigurări, servicii medicale etc.) a fost susținut de către doamna Mirela Minciu (trainer specializat în industria turismului și HoReCa) unde am descoperit cum  poți  utiliza aceste informații pentru a segmenta clienții, pentru a crea oferte personalizate, pentru a face predicții sau strategii personalizate de vânzare.


Cui i s-a adresat webinarul?

Antreprenori, Manageri, Reprezentanți de Vânzare care derulează business și vânzări de servicii  (turism, horeca, asigurări, servicii medicale etc).

Cui nu i s-a adresat webinarul?

Nu se adresează celor ce vând servicii B2B (acesta este un curs/webinar separat);
Nu se adresează celor ce vând produse.


Descrierea detaliată a temei (Webinarul are două componente)

  1. Psihologia în Management

Care este profilul psihologic al membrilor echipei de vânzări de servicii (care sunt trasăturile de personalitate, care sunt aptitudinile și competențele ce vor determina performanța; cum evaluăm aceste trăsături în procesul de recrurare și selecție)?

Cum monitorizezi și obții performanța din partea unei echipe de vânzări în servicii (vom analiza psihologia în selecția angajaților, motivarea echipei, în management și coaching de la setarea la monitorizarea și dezvoltarea performanței).

2.Psihologia în Vânzările de Servicii

  • Segmentarea - Cum realizezi profilul psihologic și comportamental al clientului (ce preferințe va avea, ce va tinde să cumpere, când se va întoarce la vânzător pentru noi solicitări?)
  • Care este stilul tău de vânzare? Care este stilul de cumpărare al clienților?
  • Ce trebui să faci ca să te adaptezi chiar și clienților dificili?
  • Cum realizezi diagnoza nevoilor clienților ascultând ce spun și … ce nu spun?
  • Cum formulezi o ofertă personalizată pentru clienți?
  • Cum crești valoarea tranzacțiilor, frecvența acestora sau rată de conversie a vânzărilor?

Cu ce au pleacat acasă cursanții?

La finalul cursului participanții vor putea înțelege relația dintre tipologiile de clienți, segmentele, comportamentele determinate de trăsăturile de personalitate, obiceiuri, tendințe comportamentale. Se vor putea utiliza aceste informații pentru a segmenta clienții, pentru a crea oferte personalizate, pentru a face predicții sau strategii personalizate de vânzare; se vor putea utiliza ”trucuri” psihologice care vor oferi soluții la îndemână (deși erau ”ascunse”) pentru a crește performanța în vânzare și satisfacția clienților.

De asemenea, managerii și antreprenorii vor putea lua ”acasă” tehnici și metode de a elabora profilul angajatului, tehnici de motivare și de a influența performanța fiecărui membru și pe cea a echipei de vânzări servicii.


Detalii trainer.

Mirela Minciu – de peste 6 ani derulez training specializat și adaptat pentru industria turismului și HoReCa – creând conținut adaptat și susțînând  programe de Psihologia Vânzărilor în Turism, Vânzări B2B și B2C, relaționarea cu clienții, strategii de poziționare și repoziționare inclusiv acum în perioada pandemiei, coaching pentru turism, webinarii, coordonez planurile de învățare e-learning, online și offline pentru operatori din industria de profil.

Vasile Nistor – Sales Manager – Life Tour - Agenție de turism

Trainingul organizat de Dekon Business Solutions – PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR ÎN TURISM-  ne-a deschis larg ochii și ne-a învățat să ascultăm și să înțelegem mult mai bine ce este în în mintea consumatorului de servicii turistice.

Trebuie să recunosc că are și un mare minus: crește rată de conversie și după ai nevoie de energie și motivație pentru a putea să răspunzi la numărul mare de cereri”.


Cristian Zaha – General Manager - TUI România, mai 2020

“ Workshopurile online au avut o abordare interdisciplinară, interactivă, cu aplicabilitate concretă în domeniul turismului, care îți oferă o perspectiva relevanță asupra psihologiei consumatorului și totodată, soluțîi strategice de business pentru a veni în întâmpinarea nevoilor conștiente sau latente ale acestora.

Însăși din selecția temelor aprofudate pe parcursul workshopurilor, care răspund cerințelor actuale ale pieței, se pot deduce multiplele valențe ale Mirelei Minciu, care pe lângă faptul că este un trainer și un psiholog abil, are viziunea  și soluțiile practice ale unui om cu o vastă experiență de business la activ ”.


Corina Neagu – Coach & Consultant – Dare, noiembrie 2019

“ Pe Mirela Minciu și Dekon îi cunosc de prin 2011. Mirela e genulde antreprenor orientat către soluțîi și oameni, mereu găsește modalitatea cea mai eficientă că relația să fie win-win, e deschisă și extrem de pozitivă. Resursele Dekon m-au ajutat și mă ajută enorm în cursurile pe care le organizez și în centrele de evaluare ”.

Upsss. Vă rugăm să încercați din nou!
Mesajul a fost trimis cu succes!

Abonare Newsletter CCU

Sunt de acord cu folosirea datelor menționate pentru înscrierea în programul de fidelitate și în scopul transmiterii informațiilor periodice de tip marketing, solicitând efectuarea comunicării prin următoarele canale:  

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.