Personal Branding

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În data de 30.05.2019 a avut loc Seminarul “Bazele strategiei pentru un brand personal influent” eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Speaker-ul acestui seminar a fost domnul Robert Similea - licențiat în Psiho-sociologie (UB), deține un Master în comunicare (SNSPA) și are “la activ” câteva cercetări sociale foarte complexe dar și multe campanii electorale.


DE CE AVEM NEVOIE DE UN BRAND PERSONAL?

Veniturile unui jucător de tenis sunt câștigate în proporție de 20% pe teren și de 80% în afară, ale unui fotbalist în proporție de 60% pe teren și 40% în afară. Te-ai gândit vreodată câtă valoare ar aduce în viața ta un brand personal influent? Vino să căutăm răspunsul împreună!

DESPRE CURS

Cursul “Bazele strategiei pentru un brand personal influent”   a fost conceput pe cercetare multidisciplinară pe parcursul a peste 5 ani și pe practică în construcția de branduri personale în diverse industrii dar și în politică. Abordarea are la bază fuziunea dintre psihologie socială, sociologie, marketing și tehnologie dar și metodologia de măsurare a puterii de influență  dezvolatată de Laboratorul de Reputație.

Cursul s-a raportat la un model practic, multi-disciplinar și multi-dimensional de creștere a competitivității personale și poate oferi participanților un avantaj competitiv pe o piață a muncii și a serviciilor cu un nivel de sofisticare în creștere. Rezultatele așteptate au constat în înțelegerea elementelor fundamentale care intră în construirea unei strategii eficiente pentru obținerea unui brand personal influent.

Publicul vizat a fost:

  • Persoanele care doresc să aibă o imagine publică relevantă, în concordanță cu activitatea pe care o desfășoară;
  • Directori sau manageri de companii care vor să își consolideze business-ul printr-o imagine personală puternică;
  • Comunicatori care vor să integreze noțiuni de branding personal în campanii;
  • Persoane publice;
  • Vedete din show biz dar și sportivi.
  • Influenceri ,dar și profesioniști care își doresc un nivel ridicat de influență în breasla lor.

Principalele aspecte abordate au fost:

  • Ce reprezintă brandul personal și în ce constă procesul de branding personal?
  • Cum te poate ajuta un brand personal; cine și de ce are nevoie de brand personal?
  • Cum să îți construiești niște așteptări realiste în legătură cu brandul tău personal?
  • Care sunt elementele fundamentale pe baza cărora îți poți construi o strategie eficientă pentru un brand personal influent?
  • Cum un brandul personal puternic ajută în gestionarea crizelor de imagine?

Plecând de la experiență în cercetare sociologică, marketing comercial și politic și managementul riscurilor, în urma unei munci de cercetare pe parcursul mai multor ani, Robert Similea elaborează SPI.ON - Scorul Puterii de Influență Online, instrument de măsurare a influenței pe baza nivelului de reputație.

Pe baza metodologiei de măsurare a reputației a elaborat un model de competitivitate individuală prin branding personal și un model de creștere a competitivității destianțiilor turistice prin managementul reputației.

Crezul său este că România are nevoie de modele de competitivitate localizate și adaptate la specificul regional și la caracteristicile socio-antropologie ale românilor.


 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.