Gestionarea Bugetelor de Marketing și Media

Gestionarea Bugetelor de Marketing și Media

Gestionarea bugetelor de Marketing și Media


În data de 12 mai 2021 a avut loc Webinarul  Gestionarea bugetelor de Marketing și Media,  eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Vrei să știi cum se utilizează bugetul tău de promovare online Google, Facebook, Instagram, YouTube și nu numai?

Te-ai saturat să fii surprins că bugetul zilnic stabilit a fost depășit sau nu a fost atins niciodată?

Te așteptăm pe canalul nostru de YouTube să vezi  Webinarul Gratuit: „Gestionarea bugetelor de Marketing și Media”, susținut de către Ionuț R. Munteanu, antreprenor, licențiat în psihologie și sociologie, specialist în digital marketing cu peste 15 ani de experiență, trainer și speaker în cadrul evenimentelor de digital marketing și tehnologie.


Cui i se adresează webinarul?

  • Oricărui profesionist care desfășoară campanii de promovare prin Google sau Facebook sau are în administrare, o parte sau întreg bugetul de marketing sau bugetul de media al unui brand;
  • Specialistului în marketing digital care dorește să știe în permanență ce se întâmplă cu bugetele campaniilor sale;
  • Freelancerilor, antreprenorilor și managerilor de marketing;
  • Agențiilor de digital care fac achiziție de media și au nevoie de creștere a productivității echipei sale și a evita erorile de consum și a strica relația cu clienții săi;

Cui nu i se adresează webinarul?

  • Persoanelor care au studiat scheme complexe de bugetare în programe tip MBA;
  • Persoanelor care nu doresc să pună în practică informațiile prezentate, crezând că doar teoria ajunge; • Persoanelor care nu lucrează cu bugete de media sau marketing;

Descriere detaliată a temei

  • Vom parcurge concepte esențiale în gestionarea cu succes a unui buget de media în general sau prin intermediul aplicațiilor precum Reefkig Budgets;
  • Vom discuta despre cum se poate dobândi o perspectivă sănătoasă asupra bugetului de media. Vom dezbate de asemenea despre cum putem prelua controlul bugetului de promovare online pe Google și Facebook;

Alte aspecte discutate:

- Bugetul afacerii tale;
- Flexibilitatea bugetului de marketing;
- În ce constă bugetul de media;
- Monitorizarea bugetului de media;
- Supraconsum, subcomsum, consum zero, consum ideal;
- Cum ne afectează abaterile;
- Aplicații pentru gestionarea bugetelor de media;
- ReefKig Budgets.


Despre trainer

Sunt licențiat în psihologie și sociologie, cu o vasta experiență în marketing atât din perspectiva agenției, cât și a clientului, am ajutat peste 500 companii să-și crească cifra de afaceri.

Am antrenat și călăuzit peste 50 de profesioniști de marketing, pe care i-am îndrumat în cariera lor în digital marketing. Prin mentorate, coaching, pe podium ca vorbitor, sau ca urmare a programelor de dezvoltare individuală, am ajuns la inimile și mințile a mii de profesioniști, oamenii din toate colțurile lumii și i-am ajutat să crească atât în viață profesională, cât și în cea persoanală.

Ca partener fondator al WebDigital, prima agenție specializată de marketing PPC din Romania, înființată în 2009, am ajutat să crească peste 500 companii online.

În calitate de co-fondator al comunității „Lumea SEO PPC” din București, înființată în 2010, am facilitat aproprierea dintre specialiștii în Digital Marketing și proprietarii de afaceri.

De aproape 10 ani am activat ca trainer și speaker în cadrul multor evenimente din domeniile Digital Marketing și tehnologie, din Europa Centrală și de Est. Instructor TOT certificat din 2015 și absolvent post-universitat de public speaking la SNSPA din 2017.” Ionuț R. Munteanu

  • Membru al BluAlliance din 2017;
  • Membru John Maxwell Team Romania;

Vrei să afli din timp despre webinariile GRATUITE organizate de Fundația CCU ?

Abonează-te acum prin formularul alăturat!

Upsss. Vă rugăm să încercați din nou!
Mesajul a fost trimis cu succes!

Abonare Newsletter CCU

Sunt de acord cu folosirea datelor menționate pentru înscrierea în programul de fidelitate și în scopul transmiterii informațiilor periodice de tip marketing, solicitând efectuarea comunicării prin următoarele canale:  

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.