Feedback de Impact

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ken Blanchard a zis că “feedback-ul este micul dejun al campionilor” și totuși oamenii ezită să ofere feedback prompt. Organizațiile sunt formate din departamente și echipe de proiect pentru care colaborarea și coordonarea sunt esențiale în obținerea rezultatelor - iar feedback-ul este tocmai ingredientul care alimentează colaborarea și cooperarea. Fără feedback proiectele intră în derivă, cu costuri mari de multe ori pentru toate părțile implicate.

Dacă este atât de necesar și de util, de ce ezităm când vine vorba de le a da feedback prompt celor din jur?


 Unul din motivele pentru care evităm să le dăm feedback celor din jur este că suntem conștienți că relația dintre noi și persoana căreia urmează să-i dăm feedback poate fi afectată de răspunsul nostru. Așadar ezitând să dăm feedback păstrăm o stare aparentă de acalmie, însă cu costul timpului irosit și a problemelor nerezolvate.

Cui i s-a adresat seminarul? 

  • Celor care au vrut să știe cum să le răspundă celor din jur pentru a obține mai ușor ceea ce-și propun;
  • Antreprenori;
  • Celor care conduc echipe;
  • Celor care sunt la început de drum și vor să deprindă abilitatea care îi va susține să progreseze în viață și în carieră;
  • Reprezentanți ai companiilor (manageri, specialiști HR, lideri de echipă, etc.);

Cui nu i se adresează acest seminar? 

  • Celor care au fost la un curs/program de feedback și au deja răspunsul la întrebarea: cum să le răspund celor din jur pentru a obține ceea ce-mi doresc?

Descriere detaliată

Feedback-ul vine la intersecția a două nevoi umane de bază:

  • nevoia de a învăța și de a crește; și
  • nevoia de a fi acceptat, respectat și apreciat așa cum sunt acum.

De aici și ezitarea în a da feedback - pentru că nu avem cu adevărat o claritate a pașilor pe care să-i urmăm și a impactului pe care intervenția noastră îl va produce. Însă lipsa unui feedback prompt sau un feedback dat neglijent afectează negativ într-o măsură covârșitoare nivelul de implicare al angajaților, faimosul employee engagement, unul dintre dezideratele cele mai râvnite ale oricărei echipe și organizații.

Cu ce au plecat acasă participanții? 

  • Rolul feedback-ului în evoluția în carieră și în viață;
  • Definirea tipurilor de performanță și feedback-ul adresat fiecăreia;
  • Ce să faci pentru a obține mai mult feedback;
  • Raportul de utilizare a formelor de feedback pentru relații armonioase;
  • Tips & tricks;

Detalii trainer

Corina Bega este Coach și Facilitator cu mai multe formari de bază și avansate în training, facilitare și coaching ICF (2012-2019), certificare internationala The Leadership Circle Profile (2015-2018), Practitioner of individual & collective leadership efficiency assessment și Trainer certificat ANC.

Corina susține organizațiile să vorbească un limbaj comun și să se raporteze obiectiv la performanțele membrilor echipelor pentru a crește gradul de implicare al acestora. Ea a dezvoltat acest program pe baza proiectelor de transformare pe care le-a coordonat de-a lungul carierei și în care s-a implicat cu succes în dezvoltarea generațiilor viitoare de lideri.

Corina crede că membrii echipelor se dezvoltă în medii concepute pentru a le facilita creșterea.

Motto-ul ei este: „before you hold someone accountable, hold them”. (Înainte să-i ceri cuiva să-și asume responsabilitatea personală, dă-i un punct de sprijin.)


 

 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi!