Eticheta, protocolul și comunicarea cu impact maxim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Știați că durează doar câteva secunde să ne formăm o impresie despre persoana din față noastră ?

În cadrul evenimentului “Eticheta, protocolul și comunicarea cu impact maxim” participanții au descoperit care sunt elementele care ne indică ce tip de etichetă să punem interlocutorului și care este importanța lor.

Speaker a fost doamna Cristina Turnagiu Dragna - antreprenor de peste 15 ani în Relații Publice, Frumusețe și Training, Lector al Institutului Diplomatic Român, consultant în Comunicare și Image Management cu expertiză în industriile de lux (design, beauty, luxury goods, hospitality & travel), formator acreditat și trainer în Comunicare, Etichetă și Protocol.


Tema seminarului a vizat următoarele subiecte:

  • Imaginea, imaginea publică și percepția publică;
  • Etichetă și protocol;
  • Gestionarea primei impresii (apariție, postură, gesturi, salut,);
  • Dress code, culoare, aspectul exterior și mirosul ;
  • Elemente de comunicare non verbală (distanțele, teritoriul, timpul și atingerile);
  • Elemente de comunicare verbală (prezentările, rostirea numelui, cărțile de vizită, artă - conversației, teme interzise, tehnici de captarea atenției, conversația persuasivă etc);
  • Elemente de comunicare para-verbală;
  • Etichetă și protocol în evenimente intra muros;
  • Cadourile și florile;
  • Gestionarea situațiilor penibile, a gafelor și a celor cu încărcătură emoțională puternică;
  • Sesiune de Întrebări și Răspunsuri.

Diplomații sunt experți în construirea de imagine solidă și pozitivă, maeștrii bunei relaționări bazate pe încredere și apreciere, artiști ai compromisului și tenacității, îngeri păzitori ai reputației și mai ales stăpâni iscusiți ai instrumentelor care îi ajută să își îndeplinească misiunile.

Eficiența și eficacitatea acestor instrumente, tehnici și concepte sunt unanim recunoscute și puterea lor de persuasiune le-a făcut unelte dezirabile și în diplomația economică, în afaceri, în politică, în lobby și public affairs, în relații publice, în industria ospitalității sau în managementul imaginii publice.

Importanța și puterea lor indiscutabilă le face cu atât mai valoroase în mâini abile, iar insusirea unor asemenea atuuri competitive fac din deținătorii lor adevărați performeri. Farmecul și carisma, eleganța și elocvența, tenacitatea și iscusința, rafinamentul și persuasiunea  se învață și se exersează!


Am văzut, am experimentat, am aplicat și lucrez cu aceste instrumente. Sunt convinsă de puterea, valoarea și importanta lor. Atât de convinsă încât îmi permit SĂ GARANTEZ că dacă le veți introduce în comportamentul obișnuit veți putea atrage oportunități, veți stârni admirație și veți inspira încredere fără nici un efort!” Cristina Turnagiu Dragna

Cristina Turnagiu Dragna  este editorialist al Etiquette Magazine, moderatoarea emisiunii Etichetă şi Comunicare în Afaceri la postul TV de Business Canal 33 România și Comisar de licitație al Casei Artmark. Promovează educația permanentă, antreprenoriatul autohton și autentic, comunicarea, adopția timpurie a digitalizarii, a  inovației, a gândirii critice și creative.

Este membră a Ready Nation, Secretar General al Asociaţiei Române pentru Protocol şi Ceremonial, director Executiv al Asociației Freelancerilor, Director Regional al Sucursalei Sud-Muntenia a Federaţiei Patronatelor Femeilor Antreprenor, membru al bordului CONAF și Ambasador Ingenius HUB.

 

 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.