Cum scriem eficient pentru Brandul Personal?!

blank

“Cum scriem eficient pentru Brandul Personal?!”


În data de 17 iunie 2021 a avut loc Webinarul  Cum scriem eficient pentru Brandul Personal?!,  eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Vrei ca povestea ta să atragă mai mulți clienți sau să îți asigure un loc pe lista scurtă pentru o promovare? Vrei să creezi conținut pe canalele tale de comunicare astfel încât cei care te urmăresc să fie mereu atenți și implicați?

Reputația personală este un instrument extrem de util, atât în business, cât și în carieră. Dincolo de strategie, direcții de acțiune și poziționare, reputația personală se construiește prin conținut adecvat pe toate canalele de comunicare disponibile – Social-media, presa tradițională, conferințe, cursuri, e-books, cărți etc.


Acest conținut reprezintă „discursul” nostru public și este o oglindă a reputației personale, astfel că el trebuie să accentueze caracteristicile care au forța să ne ducă la îndeplinirea obiectivelor noastre.

Așadar dacă iți dorești ca imaginea pe care o reflectă „discursul” tău public să te poziționeze ca specialist în domeniul tău sau ca partener de încredere în business, atunci te asteptăm alături de noi pe canalul nostru de YouTube la webinarul Gratuit: “Cum scriem eficient pentru Brandul Personal?!” susținut de Alina Cocuți.


Cui i se adresează webinarul ?

  • Antreprenori și soloprenori care doresc să își consolideze reputația personală ca instrument de creștere a afacerii lor;
  • Profesioniști / specialiști pentru care reputația personală este un criteriu important în procesul de promovare în carieră;
  • Top executives și manageri, C level and middle management care înțeleg importanța reputației personale în atingerea obiectivelor de carieră.

Cui nu i se adresează webinarul ?

  • Persoane a căror promovare în carieră sau dezvoltare în business nu depinde de reputația personală;
  • Cei care utilizează încă metode clasice de promovare în business și în carieră și nu doresc să adopte instrumente noi care să le ușureze călătoria;
  • Cei care nu dau importană creării de conținut ca istrument de promovare.

Cu ce pleacă acasă cursanții ?

  • mai bună înțelegere a conceptului de conținut și de discurs public și a modului în care acesta influențează percepția publică.
  • Tehnici și instrumente utile în crearea de conținut credibil și eficient
  • Structura logică a discursului argumentat utilă pentru crearea de conținut convingător

Detalii trainer - Alina Cocuți

În 18 ani de comunicare politică și personal branding în acest domeniu, am avut privilegiul să lucrez cu personalități puternice și vizibile, pe care le-am consiliat pentru a-și depăși barierele discursive și comunicaționale. Experiența în instituții publice, dar și în mediul de business și cel civic, m-au adus în contact cu tipologii retorice diverse pentru care am încercat mereu să creez structură, coerență și argumentare logică.

Cred în puterea comunicării, dar și în faptul că avem cu toții nevoie de mai mult exercițiu al discursului, în special a celui argumentativ, exercițiu care ar duce la mai puține conflicte și ar contribui semnificativ la creșterea calității retoricii în spațiul public și de business. De aceea mi-am propus să antrenez discursul argumentativ, să îi învăț pe oameni să comunice articulat, relevant și coerent în orice situație, să evite exprimările ambigue sau interpretabile și să iasă din orice situație incomfortabilă de comunicare.

Aș putea spune că antrenez spontaneitatea, dar și argumentarea solidă în orice situație de public speaking și aduc în sala de curs tehnici de debate și strategie de discurs, care te vor ajuta să depășești situații limită atât în zona perosonală, cât și de business.” Alina Cocuți

Vino să învățăm împreună cum să scriem o poveste de succes! 😊


Upsss. Vă rugăm să încercați din nou!
Mesajul a fost trimis cu succes!

Abonare Newsletter CCU

Sunt de acord cu folosirea datelor menționate pentru înscrierea în programul de fidelitate și în scopul transmiterii informațiilor periodice de tip marketing, solicitând efectuarea comunicării prin următoarele canale:  

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi.