Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate
Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate
În data de 28.04.2022 a avut loc Webinarul „Cum să-ți crești vânzările în condiții de Instabilitate”, eveniment organizat GRATUIT, de către Fundația Competenți, Corecți și Utili.
În perioadele de criză într-o companie, toate privirile se îndreaptă către departamentul de vânzări. El este motorul care nu trebuie să se oprească și care nu trebuie să dea erori, fiindcă altfel tot procesul de funcționare eficientă al companiei se blochează.
Dar cum reușesc oamenii din conducere să facă față acestor presiuni, atunci când clientul a devenit elementul central al procesului de vânzare, iar produsul trebuie adaptat la nevoile clientului și nu invers? Cu siguranță este vorba de o strategie bine țintită, bazată pe multe analize economice, de marketing, ale concurenței și ale psihologiei clientului.
Concret ce s-a discutat:
- Care sunt cele 4 etape de evoluție a Departamentului de Vânzări; Instrumentele specifice pentru a sistematiza activitatea Departamentului de Vânzări;
- Cei 7 pași concreți pentru a dezvolta un sistem constant de vânzări în companie, care-ți va aduce profit;
- Ce rol are Directorul Departamentului de Vânzări și care sunt responsabilitățile acestuia pentru o bună funcționare a întregului departament.
Cui i s-a adresat webinarul ?
Webinarul se adresează: Proprietarilor de Afaceri, Directorilor de Vânzări, Directorilor de Marketing.
Cui nu i s-a adresat webinarul ?
Personalului Executiv: Vânzători, Marketeri.
Cu ce au plecat acasă participanții ?
Cei care vor fi alături de noi la webinar vor avea acces la informații utile despre Strategie-instrumente-modele de implementat imediat în sistemul lor de vânzări.
- Structurare organizațională
- Sistem de KPI
- Sistem de planificare și raportare etc.
Detalii trainer – Alina Andriuță
- Fondator SALESUniversity - proiect de instruire cu peste 200 de clienți activi https://l.salesuniversity.ro/XrFU4p
- Fondator AlineConsulting - companie de consultanță cu peste 300 de clienți.
Trainer Uprizeres - 4 cursuri pe platformă
- Autor de metodologii
Metodologia1 - Construcția departamentului de vânzări
Metodologia 2 - Director - cum să dezvolți competențe manageriale
“Am construit peste 150 departamente de vânzări și gestionez peste 100 milioane de lei vânzări lunar prin plan de vânzări - 5 milioane de Euro, alături de 25 angajați interni.” Alina Andriuță