Cum lansezi un START-UP?

 


În data de 21.08.2019 va avea loc Seminarul  ~Cum lansezi un START-UP?~, eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Speaker va fi domnul Rami Soboh - un tânăr grafician, strategist de marketing și antreprenor.Și-a conturat cariera oferind servicii de design grafic colaborand cu clienți precum VMP FilmsAlpha Beta Creatives, cabinete medicale, etc…

Seminarul va avea loc la sediul Fundației CCU din Str.Progresului 134-138, et 1,sala Mihai Eminescu, sector 5, București, începând cu orele 17:30.

Înscrierile se fac completând formularul alăturat!


De ce le este frică oamenilor de antreprenoriat?

Principalele frici  ale unui viitor antreprenor sunt frica de eșecfrica de capitalfrica de ce o să zică lumea din jur dacă nu funcționează. Cum ar fi dacă ar exista o structura care anulează toate aceste frici ?

Despre Curs

Acest curs este bazat pe o structură științificătestată și validată în piață. Se abordează o tehnică de lansarea a unui startup care acoperă cei 5 P al marketing-ului: oameni, produs, preț, promovarea și plasarea.

Structura are ca obiectiv testarea unei idei în piață printr-un produs minim viabil cu o investiție minimă. Rezultatul te va ajuta în validarea sau nevalidarea ideii de către piață, anulând fricile menționate anterior.

Seminarul se adresează :

  • Persoanelor care doresc să devină antreprenori ;
  • Companiilor pentru lansarea unui produs sau serviciu nou ;
  • Cercetătorilor de piață care doresc să descopere o nouă structura ;
  • Persoanelor care vor să devină publice;
  • Inflluenceri.

Principalele aspecte abordate:

  • Ce reprezintă produsul minim viabil?
  • Cum se efectuează un studiu de piață și ce dorim să aflăm?
  • Care sunt criteriile de poziționare pe piață?
  • Care este diferența între vânzare și livrare?
  • Cum se testează și setează prețul?
  • Care sunt următorii pași după rezultat?

Rami Soboh a locuit în 3 culturi diferite și a colaborat cu clienți din toate coțurile lumii: Africa, țări arabe, SUA, Australia, Europa și India, căpătând astfel o viziune amplă a posibilităților existente și o gândire ’’out of box’’. A lansat la rândul lui o agenție de marketing, gestionând o afacere cu arbuși fructiferi și s-a implicat în procesul de lansare a unui brand de SPA și o Academie de business.Rami crede cu tărie că totul se rezumă la om și nevoile acestuia și faptul că în România există oportunități ample de dezvoltare antreprenorială.

Parcarea este gratuită!

Vă așteptăm!

 


Termeni și condiții
Politică de confidențialitate
Politică privind cookie-urile

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi!