Comunicare de Leadership în Resurse Umane

Comunicare-de-Leadership-in-Resurse-Umane-Seminarii-Gratuite-Fundatia-CCU

Comunicare de Leadership în Resurse Umane


În data de 18 februarie 2020 a avut loc Seminarul  „Comunicare de Leadership în Resurse Umane”,  eveniment organizat GRATUIT, de către  Fundația Competenți, Corecți și Utili.

Potrivit unui raport recent realizat de  McKinsey Global Institute, până în 2030  vom asista la schimbări majore, profunde în domeniul resursei umane. Evoluțua rapidă a noilor tehnologii-automatizarea configurează o altă imagine a acestui domeniu.

Împreună  cu Antoaneta Banu, trainer acreditat ANC - am discutat despre cele mai importante elemente care compun the big picture în zona muncii:

- disparația a peste  24,7 milioane de locuri de muncă;

-apariția a peste 14,9 milioane de locuri de munca noi;

- schimbarea tipurilor de abilități pe care companiile le caută;

- abordarea unitară, integrată a dezvoltării personale și        profesionale;

- concentrarea pe dezvoltarea soft skills , esențiale pentru orice     nivel de carieră;

-tranziția focusului, de la job la carieră;

-mixul de generații în forța de muncă;

-atragerea și retenția talentelor într-o piață tot mai fluctuantă,


4IR( cea de-a 4 revoluție industrială)  reprezintă o mare provocare pentru fiecare dintre noi, fie că vorbim de leaderi, companii, organizații, businessuri, echipe și clienți interni.

În acest context provocator, Leaderii HR sunt învestiți de câtre organizații  cu statutul de business partners, rol strategic și comunicator principal.

Leaderul de HR este principalul purtător de mesaj, în toate formele (internă și externă) pentru organizația pe care o reprezintă.

Iar principala abilitate a unui leader rămâne comunicarea.

Seminarul Comunicare de Leadership în Resurse  Umane  a fost un intensiv de comunicare 360, menit sa acomodeze participanții cu cele trei tipuri de comunicare non verbală, paraverbală și verbală.

Cui s-a adresat seminarul?

  • Profesioniștilor din HR, L&D, antreprenorilor care sunt convinși  de rolul comunicării eficiente  în businessul, organizația lor;
  • Specialiștilor care doresc să îți dezvolte abilitățile de comunicare.

Cui nu s-a adresat?

  • Celor care funcționează în clișeele și tiparele clasice de gândire.

Seminarul a fost structurat pe două dimensiuni:

-prima parte: introducere în comunicarea efectivă;

-partea a doua: un atelier de lucru, în care s-au aplicat noțiunile basic.

Ce au aflat partipanții?

Într-o abordare 360, tips&tricks despre:

-construirea mesajelor;

- vorbire şi  persuasiune;

- expresivitate şi limbaj corporal;

- dinamică vocală.


Despre trainer:

Antoaneta Banu este trainer acreditat ANC, moderator în diferite evenimente de business, realizând propriile conferințe și seminarii.
Cu o experiență peste 15 ani de jurnalist tv și de 10 ani în consultanță și coordonare în comunicare, Antoaneta susține azi, propriile cursuri și workshopuri în calitate de: #Creative Communication Trainer & Design de Leadership personal.

Inscriere Comunitatea CCU

Accesează link-ul de înscriere AICI!

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi!