Bugetare în Marketing și Vânzări

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Succesul unei companii este adeseori determinat de eficienta activității de marketing și vânzări. În acest context, bugetul de venituri și cheltuieli aferent vânzărilor și marketing-ului este un instrument deosebit de valoros pentru monitorizarea afacerii, utilizat de antreprenori, directori generali și manageri de marketing și vânzări.

Seminarul - „Bugetare în Vânzări și Marketing”, a urmărit să ofere participanților un model de bugetare a cheltuielilor și veniturilor aferente activității de  marketing și vânzări. Printr-un model de bugetare simplu de gestionat, valabil pentru orice industrie, compania în care lucrați își va îmbunătăți vizibil rezultatele pe piață.

Speaker în cadrul evenimentului a fost doamna Cătălina Sofron, cu o carieră profesională de peste 20 de ani, în calitate de Manager de Vânzări și de Dezvoltare a Afacerilor, în cadrul unor companii leaderi globali din domeniile IT, Telecom și Finanțare.

 Subiectele abordate au fost:

1. De ce este importantă activitatea de bugetare în marketing și vânzări ?
2. Care sunt obiectivele activității de marketing și vânzări în companie?
3.Care sunt elementele unui Buget de marketing și vânzări pentru o afacere de succes?
4. Modele de Bugetare în marketing și vânzări;
5. Întrebări și răspunsuri;
6. Concluzii; chestionar de evaluare.

Participanții prezenți la seminar au aflat:

  • Care sunt elementele cheie ale unui Buget de marketing și vânzări care să asigure succesul afacerii lor;
  • Cum să folosească Bugetul de marketing și vânzări ca pe un instrument periodic de monitorizare al afacerii ;
  • Au obținut un model al Bugetului de marketing și vânzări, ușor de completat și de folosit;
  • Cum să își definească strategia și obiectivele de marketing și vânzări, în funcție de care să își construiască Bugetul de venituri și cheltuieli;

Seminarul s-a adresat: antreprenorilor, managerilor de companii, managerilor și specialiștilor din Departamentele de Vânzări și Marketing care doresc să își deruleze activitatea într-un mod eficient, în baza unui Buget de cheltuieli și venituri aferent vânzărilor și marketingului.

Cătălina Sofron a derulat o serie de proiecte transnaționale și a participat la conferințe și traininguri de specialitate organizate în mai multe state membre UE. De asemenea, în calitate de consultant pentru finanțare cu fonduri UE și trainer în domeniul managementului financiar și al vânzărilor, în cadrul propriei firme, Terasis Consult, a lucrat cu antreprenori români, în special tineri, pentru obținerea de finanțări dedicate afacerilor.

 

 

 

Vrei să afli mai multe despre noi ? Suntem aici ca să ne contactezi!